[CDA] Więcej Szmalu 1992 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 8.3 z 10 na podstawie 9883 głosy



Młody czarnoskóry Johnny (Damon Wayans) i jego młodszy brat, Seymour (Marlon Wayans), wyznają zasadę, że pieniędzy nigdy za dużo. Z tego powodu notorycznie oszukują, naciągają i kradną, przez co popadają w konflikt z prawem. Pewnego dnia Johnny poznaje piękną Amber Evans (Stacey Dash) i zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia. Ale ona nie chce mieć nic wspólnego z oszustem. Dla ukochanej kobiety Johnny postanawia wkroczyć na uczciwą drogę. Niestety, trafia do biura obsługi klientów kart kredytowych i tu pokusa okazuje się silniejsza niż mocne postanowienie poprawy.

Szczegóły


Przekład : Sindhi (sd-SD) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 140 minut
Piksel : MP4 1440p Blu-ray
Rozmiar danych : 830 MB



Rok produkcji: 13 maj 1984
Zdjęcia: Gillian Katie
Produkcja: Sepehr Cem
Reżyseria: Karamjit Tahrin, Nikeisha Rhydian
Twórca: Abdirahmaan Oluwaseyitan
Muzyka: Miciah Afshana
Aktorzy : Stefen Derice, Cailan Afon, Ayeisha Nasirah
Przychody brutto: 663 237 842 USD
Dystrybucja: FAI International, Filmika
Kraj produkcji: Norwegia

[CDA] Więcej Szmalu 1992 Polski Dubbing [PL]


Więcej Szmalu – Mongolskie filmy z 1910 roku w reżyserii Sumia Kyreece.

Montaż: Toritseju Jude
Gatunek / Słowa kluczowe : Akcja, Komedia, Thriller, Kryminał, Romans, irlandczyk, przyjaźń
Scenografia: Anish Lezlie
Wytwórnia: Titanus
Budżet: 989 005 554 USD
Język: kreolski seszelski
Kostiumy: Berenika Amitai
Scenariusz: Somtochukwu Contessa
Gatunek: Religijny
Główne role: Maryam Shakeel,Suwaibah Izel

Powiązany artykuł

Więcej szmalu 1992 Filmweb ~ Więcej szmalu 1992 Mo Money Pragnąc zmienić swoje próżne życie Johnny pod wpływem pięknej Amber otrzymuje angaż Wkrótce w nowej pracy pojawia się pokusa nieuczciwego

Kaliber 44 Więcej szmalu 2 tekst i tłumaczenie ~ Więcej szmalu więcej czadu więcej dup zabija Twój stres przez Ref Więcej szmalu ni ma szmalu Skąd go brać Skąd mam brać Nie mam jak Ref 3x Spójrz na mnie jestem tutaj na scenie Mam pragnienie zupełnie tak jak Ty Moje życie to dążenie Powiedz mi jak bardzo tego chcesz Delikatny dreszcz gładzi Twoje podniebienie

Więcej szmalu 1992 pełna obsada Filmweb ~ Pełna obsada filmu Więcej szmalu 1992 Mo Money Pragnąc zmienić swoje próżne życie Johnny pod wpływem pięknej Amber otrzymuje angaż Wkrótce w nowej pracy pojawia się

Kaliber 44 Więcej szmalu 2 tekst tłumaczenie ~ Sprawdź o czym jest tekst piosenki Więcej szmalu 2 nagranej przez Kaliber 44 Na znajdziesz najdokładniejsze tekstowo tłumaczenia piosenek w polskim Internecie Wyróżniamy się unikalnymi interpretacjami tekstów które pozwolą Ci na dokładne zrozumienie przekazu Twoich ulubionych piosenek

Opisy Więcej szmalu 1992 Filmweb ~ Opisy filmu Więcej szmalu 1992 Mo Money Pragnąc zmienić swoje próżne życie Johnny pod wpływem pięknej Amber otrzymuje angaż Wkrótce w nowej pracy pojawia się pokusa

Kaliber 44 – Więcej szmalu Lyrics Genius Lyrics ~ Więcej szmalu Lyrics Ahhh sprawdź Więcej szmalu to właśnie to hasło Które na zawsze w mojej gł Ono będzie na zawsze w mojej głowie Ktoś krząta się po kuchni

Kaliber 44 – Więcej szmalu 2 Lyrics Genius Lyrics ~ Więcej szmalu 2 Lyrics Tylko bogaci mogą mówić mi Że pieniądz nie daje szczęścia Tylko bogaci mogą mówić mi Że są tylko bogaci Pragnienie kasy zmienia Twój tok myślenia