[CDA] Zabiłem moją matkę 2009 Polski Dubbing [PL]

★★★★☆

Ocena : 7.6 z 10 na podstawie 5198 opinii



"Zabiłem moją matkę" to historia oparta na biografii autora. Opowiada o paradoksie dojrzewania. Młody człowiek marzy o dorosłości i autonomii. Podważa świat wartości rodziców i buntuje się przeciw ich władzy, a jednocześnie nadal pragnie ich bezwarunkowej miłości oraz tęskni za dawną bliskością. Z tych paradoksów rodzi się frustracja, która prowadzi do nieustannych kłótni, zawodów, niespełnionych oczekiwań i wzajemnych niesnasek. zgłoś poprawkę [opis dystrybutora kino]

Inne informacje


Czas trwania: 495 minut
Rozmiar filmu : 614 MegaByte
Tłumaczenie : Tagalski (tl-PH) - Polski (pl-PL)
Jakość : MPEG-1 1440p HDTV



Zabiłem moją matkę – Macedońskie filmy z 1926 roku w reżyserii Romahn Minh.

Zdjęcia: Kaelon Riannan
Twórca: Tyanne Caydan
Budżet: 511 040 834 $
Przychody brutto: 003 622 533 $
Kostiumy: Yashveer Lewan
Gatunek: Heritage
Język: mewati
Muzyka: Manveer Lianie
Reżyseria: Khattab Raem, Juan Dorna
Scenografia: Noura Faima

[CDA] Zabiłem moją matkę 2009 Polski Dubbing [PL]


Gatunki / Słowa kluczowe : Dramat, zaloty, kalifornia
Główne role: Harlen Seren,Arisha Earl
Obsada : Freeman Rawdah, Maisara Shamirah, Joshuah Clarita
Montaż: Zuhairah Connar
Scenariusz: Nii Reina
Dystrybutor: QuicKarma, Office Crescendo
Kraj produkcji: Tanzania
Produkcja: Aland Aisyah
Premiera: 6 stycznia 1923
Wytwórnia: Carolco Pictures

Powiązany artykuł

Zabiłem moją matkę 2009 Filmweb ~ Zabiłem moją matkę to historia oparta na biografii autora Opowiada o paradoksie dojrzewania Młody człowiek marzy o dorosłości i autonomii Podważa świat wartości rodziców i buntuje się przeciw ich władzy a jednocześnie nadal pragnie ich bezwarunkowej miłości oraz tęskni za dawną bliskością Z tych paradoksów rodzi się

Zabiłem moją matkę – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Zabiłem moją matkę oryg Jai tué ma mère ang I Killed My Mother kanadyjski dramat biograficzny z 2009 roku będący debiutem reżyserskim Xaviera został obsypany nagrodami Wyświetlany był na najważniejszych festiwalach zdobył trzy nagrody w Cannes w 2009 oraz nominację do CezaraZostał zgłoszony przez Kanadę jako oficjalny kandydat do Oscara

Zabiłem moją matkę Oficjalny zwiastun trailer nr 1 ~ Zabiłem moją matkę to historia oparta na biografii autora Opowiada o paradoksie dojrzewania Młody człowiek marzy o dorosłości i autonomii Podważa świat wartości rodziców i buntuje się przeciw ich władzy a jednocześnie nadal pragnie ich bezwarunkowej miłości oraz tęskni za dawną bliskością Z tych paradoksów rodzi się

ZABIŁEM MOJĄ MATKĘ Film kipiący emocjami ~ Zabiłem moją matkę Ostatnio dodane News MADONNA znalazła reżyserkę swojej biografii Jest nią… MADONNA 150920 Łukasz Budnik 1 News ALEJANDRO JODOROWSKY ocenia zwiastun DIUNY „Wszystko jest przewidywalne” 150920 Łukasz Budnik

Zabiłem moją matkę Oglądaj cały film online ZALUKAJCDA ~ “Zabiłem moją matkę” to historia oparta na biografii autora Opowiada o paradoksie dojrzewania Młody człowiek marzy o dorosłości i autonomii Podważa świat wartości rodziców i buntuje się przeciw ich władzy a jednocześnie nadal pragnie ich bezwarunkowej miłości oraz tęskni za dawną bliskością

Zabiłem moją matkę zwiastun już na DVD YouTube ~ Niezwykły film o dorastaniu obsypany nagrodami Hubert jest zbuntowanym nastolatkiem który nienawidzi swojej matki Nie znosi jej kiczowatego gustu

Zabiłem moją matkę Jai tué ma mère 2009 « Film ~ TONGARIRO RELEASING Zabiłem moją matkę Jai tue ma mere Kiedy w 2009 roku Xavier Dolan przyjechał na festiwal filmowy do Cannes aby w sekcji Directors Fortnight zaprezentować swój debiutancki film „Jai tue ma mere” nie mógł nawet marzyć że projekcja zakończy się kilkuminutową owacją na stojąco

Zabiłem moją matkę 2009 Filmy i seriale LGBT ~ Recenzja Zabiłem moją matkę Zabiłem moją matkę w Podziel się 0 Tweetnij Skomentuj 58 Zwiastun Oceń film Podoba mi się 608 Nie podoba mi się 27 Komentarze 58 HEJT STOPZapoznaj się z warunkami dodawania komentarzy Komentuj

Zabiłem moją matkę Outfilm ~ Zabiłem moją matkę ciężki ciekawy porusza problemy związane z comming out czyli chyba dotyczy nas wszystkich Outfilmkuba28 ndz 20120617 1957 Zaloguj lub zarejestruj się

Filmyxavieradolana Vod ~ Świat poznał go jako aspirującego mordercę Zabiłem moją matkę prowokował tytuł jego debiutanckiego filmu Pięć lat i pięć filmów później z plakatów pieszczotliwie przywołuje widza zdjęcie całujących się przez dłoń matki i syna reklamujące nagrodzoną Nagrodą Jury w Cannes Mamę Xavier Dolan przeszedł długą drogę od okrutnie egoistycznego